Inicio - Fundació Codespa Catalunya - Fundació Codespa Catalunya

Fundació Codespa Catalunya Fundación CODESPA es una ONG fundada en 1985 por un grupo de profesores universitarios y empresarios, activamente comprometidos con las personas de los países más pobres del planeta.Fundación CODESPA crea Fundació CODESPA Catalunya en junio del año 2000, después de haber trabajado en Barcelona mediante una delegación desde el año 1992. Fundació hellip;

OVERVIEW

This web page fundaciocodespa.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have probed ten pages inside the site fundaciocodespa.org and found five websites referencing fundaciocodespa.org. I discovered two contacts and directions for fundaciocodespa.org to help you correspond with them. I discovered four mass networking accounts linked to fundaciocodespa.org. This web page fundaciocodespa.org has been on the internet for one thousand two hundred and twelve weeks, twenty-seven days, fourteen hours, and twenty-five minutes.
Locations
Apr 2001

FUNDACIOCODESPA.ORG RANKINGS

This web page fundaciocodespa.org has seen alternating amounts of traffic within the past the year.
Traffic for fundaciocodespa.org

Traffic ranking (by month) for fundaciocodespa.org

Traffic ranking by day of the week for fundaciocodespa.org

FUNDACIOCODESPA.ORG HISTORY

This web page fundaciocodespa.org was registered on April 10, 2001. It is currently one thousand two hundred and twelve weeks, twenty-seven days, fourteen hours, and twenty-five minutes young.

BUSINESS AGE

Fundación CODESPA

Get ready for some awesome news. By clicking submit you accept the privacy policy. I also want to receive newsletters about I De. Something went wrong, please try again. All your details have been correctly sent. Other ways to get involved. With just 10 a month. Bring training to vulnerable women for a future without exclusion in Morocco.

Erika Olavarría, Periodista

Mis Trabajos en Prensa y Web. Martes, septiembre 15, 2009. Mi nombre es Erika Olavarría. Soy Periodista, chilena, y hace nueve años que vivo en Europa. La carrera de Periodista y Licenciada en Comunicación la obtuve en Chile, en la Universidad Católica,. Una de las más importantes y reputadas de mi país. Luego, en España, cursé un Master de Relaciones Internacionales, en la Universitat Autónoma de Barcelona.

WHAT DOES FUNDACIOCODESPA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciocodespa.org Mobile Screenshot of fundaciocodespa.org Tablet Screenshot of fundaciocodespa.org

FUNDACIO CODESPA CATALUN

MARCO AURELIO 8, ENTL 3a

Barcelona, NONE, 08006

Duplee Servicios de Proteccion Informatica, S.L.

C Aribau 112

Barcelona, BARCELONA, 08036

FUNDACIOCODESPA.ORG HOST

I discovered that the main root page on fundaciocodespa.org took zero milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
0 seconds
149.62.168.164

ns1.duplee.com
ns2.duplee.com

Inicio - Fundació Codespa Catalunya - Fundació Codespa Catalunya

DESCRIPTION

CONTENT

This web page fundaciocodespa.org states the following, "Tel 34 93 200 04 00." Our analyzers viewed that the website stated " Colabora Haz una donación." The Website also said " Colabora Cómo ser Voluntario. Colabora Otras formas de colaborar. Fundación CODESPA es una ONG fundada en 1985 por un grupo de profesores universitarios y empresarios, activamente comprometidos con las personas de los países más pobres del planeta. Fundación CODESPA crea Fundació CODESPA Catalunya. Tel 34 93 200 04 00. C Marc Aureli, 8, Principal 3 - 08036 Barcelona."

VIEW SUBSEQUENT WEBSITES

Fundació Collserola

Celebrem els 50 anys de l escola Frederic Mistral. Per celebrar-ho, hem preparat diferents activitats que tindran lloc al llarg de tot aquest curs. Ens voleu conèixer? Ens voleu conèixer? Eacute;s.

Fundació CONFAVC

És un projecte social que a través el porta a porta entre veïnes i veïns, es pretén solucionar i prevenir la pobresa energètica. Fem formació a mida dirigida bàsicament a persones vinculades al tercer sector, ja sigui voluntariat o membres dels equips tècnics, o a les persones que treballen a les administracions públiques. President de la Fundació CONFAVC i la CONFAVC. Secretari de la Fundació CONFAVC. Amb 14 anys vaig iniciar els .

Fundació Pere Coromines

Col lecció Textos i Estudis.

Fundació per a la Creativació

Les Claus de la Nova Educació. Qui som i Què fem? Què és la Creativació? Els nostres Ambaixadors i Inventors. Notícies i Actes de la Fundació. Has oblidat la teva contrasenya? Avui coneixerem .